Értékesítési csatornák

1. Kérjük, hogy olvassa el a lenti interjú szövegét figyelmesen!


Értékesítési csatornák

Hogyan történik a termékek értékesítése? Hogyan jutnak el a termékek a fogyasztókhoz?

Mi tulajdonképpen négyfajta vevőkörrel dolgozunk. Az egyik vevőkör az ún. klasszikus kiskereskedelem, akiket ügynökökön keresztül látogatunk végig, bemutatjuk a kollekciónkat, megadják a rendeléseiket, és ezek a termékek a mi márkajelzésünkkel, Otto-Kessler jelzéssel jutnak el Európa számos kiskereskedelmi üzletébe. A másik ügyfélkörünk az ún. „brand names", az olyan nagyobb neves modelltervező, divattervező cégek, akik komplett outfitet kínálnak az embereknek. Mondok itt példákat a Hugo Boss vagy az Esprit vagy az Escada.

Ővelük olyan kapcsolatban állunk, hogy szezononként átnézzük az ő saját kollekciójukat, akár a mienkből kiválasztott és módosított modellek, akár a saját divattervezőik által elképzelt ötleteket megvalósítjuk, és így ők az a vevőkör, akik már a saját márkanevükkel, de még mindig „made in Hungary" felirattal értékesítik a kesztyűket.

Aztán vannak a nagy retrailerek, ilyenek a nagy áruházláncok, vagy ma már olyan nagyon divatos non-food üzletág a kávéscégeknél vagy a hipermarketeknél, akiknél az árverseny a legnagyobb, ott általában a Kínában készítendő kesztyűinket mutatjuk be, ajánljuk ki árajánlattal, és onnan jönnek a nagy mennyiségek.

És aztán a harmadik dolog, hogy eljut a fogyasztókig a mi kesztyűnk, azok a különböző hatósági tenderek. Nagyon sok olyan hatósági megrendelés van, elsősorban a honvédelem területén, ahol még szükség van magas minőségű, és egészen különleges és exkluzív bőrkesztyűkre, úgyhogy az ilyen tendereken indulva jutnak el a kesztyűink az angol vagy a francia katonákhoz, vagy az olasz csendőrökhöz.

(Interjú részlet az OK Magyar Kesztyű magyarországi igazgatójával)

2. A fenti szöveg elolvasása után oldja meg a feladatot!

Kattintson ide a feladat megoldásához!