Marketing, PR a pécsi Hőerőműben

Az interjú meghallgatása közben/után egészítse ki a következő mondatokat!
Valójában a mi cégünk esetében igazi nem beszélhetünk, igazából azt mondanám, hogy folytatunk, PR stratégiánk van.
A gyakorlatilag a helyi, tehát a pécsi, Baranya megyei civil, illetve zöld szervezetek állnak, és rajtuk keresztül – az ugye említett pécsi illetve Baranya .
A PR stratégiát mindig meg kell alapozza valamilyen .
Alkalmazunk is, illetve alkalmazunk, volt már példa, hogy alkalmaztunk , ilyen kiscsoportos beszélgetéseket.
És az előbbi, tehát a biomassza az egy viszonylag , ami azt jelenti, hogy nem ismert a szénnel szemben.
Számos kiállításon veszünk részt, ezek olyan , amelyeken nagy számú érdeklődő van.
Még egy ilyen programot szeretnék megemlíteni, talán ez a legfontosabb, és ezt hagytam a legvégére: 2010-ben, év elején elindítottunk egy programsorozatot, ennek az a neve, hogy .
Azt kell, mondjam, hogy egy ilyen méretű cég esetében a szinte megkerülhetetlen.
Alapelv nálunk, hogy a támogatások megítélésénél szoktunk támogatni.
A másik alapelv az inkább a tematikához kötődik, tehát ahhoz, hogy vannak kijelölt célok, amiben, hogy úgy mondjam, ott vagyunk, vagy jelen vagyunk, az egyik ilyen a , a másik ilyen a és a harmadik, az az .