Az OK Magyar Kesztyű marketing stratégiája
A következő szövegben egyes szavak végéről hiányzik a toldalék. Válassza ki a felkínált lehetőségek közül a megfelelőt!
1. Melyek az OK Magyar Kesztyű marketing stratégiájá
ba
ban
ben
en
hez
nél
nak
nek
ra
fő szempontjai?
Ha most marketingről beszélünk, akkor két irány
ba
ban
ben
en
hez
nél
nak
nek
ra
kellene elindulnunk. Az egyik, hogy számunk
ba
ban
ben
en
hez
nél
nak
nek
ra
a legfontosabb meghatározó elem a piaci munká
ba
ban
ben
en
hez
nél
nak
nek
ra
a vevői elégedettség. A mi cégünk
ba
ban
ben
en
hez
nél
nak
nek
ra
, ha elolvassák a minőségbiztosítási politikánkat is, a legfontosabb az, hogy „a vevő a király”. A vevőt ki kell szolgálni, és minden
ba
ban
ben
en
hez
nél
nak
nek
ra
a vevői elégedettség határozza meg a cég munkáját, ez a legnagyobb tőke is egyébként a cégnek: egy elégedett vevő, aki évtizedeken keresztül visszajár egy cég
ba
ban
ben
en
hez
nél
nak
nek
ra
, az megadja azt az alapbiztonságot, ami a cég működésé
ba
ban
ben
en
hez
nél
nak
nek
ra
fontos. Másik oldalról szeretnénk a piacon újabb és újabb vevőket is találni, és eh
ba
ban
ben
en
hez
nél
nak
nek
ra
számunk
ba
ban
ben
en
hez
nél
nak
nek
ra
a legfontosabb érv, hogy a szakmai kompetenciánkat bebizonyítsuk a leendő vevőink
ba
ban
ben
en
hez
nél
nak
nek
ra
. Önálló kollekciókkal dolgozunk, önálló divattervezője van a cég
ba
ban
ben
en
hez
nél
nak
nek
ra
, aki mellesleg a tulajdonosunk lánya. Minden év
ba
ban
ben
en
hez
nél
nak
nek
ra
a legújabb divatirányzatok
ba
ban
ben
en
hez
nél
nak
nek
ra
megfelelően egy 100-120 modellből álló kollekciót készítünk el, kapcsolat
ba
ban
ben
en
hez
nél
nak
nek
ra
állunk a legnevesebb divatmagazinokkal, ahol rendszeresen publikálunk, megjelennek a kollekcióink, megtalálhatók vagyunk az internet
ba
ban
ben
en
hez
nél
nak
nek
ra
. Sőt már gondolkodunk internetes értékesítés
ba
ban
ben
en
hez
nél
nak
nek
ra
is. És mi Magyarországon nem értékesítünk, mi a teljes termelésünket export
ba
ban
ben
en
hez
nél
nak
nek
ra
szánjuk, de a Pécs iránt érzett elkötelezettségünk, és mi Pécset mindig is az európai kesztyű fővárosnak tekintettük, úgy döntöttünk, hogy egy marketingelemként megjelenünk Pécsett is, és a Ferenciek utcájá
ba
ban
ben
en
hez
nél
nak
nek
ra
van egy ún. Pécs Kesztyű márkabolt, amit két másik kesztyűs céggel közösen bérlünk, üzemeltetünk, és ahol a legexkluzívabb kínálatunkat mutatjuk meg a pécsi emberek
ba
ban
ben
en
hez
nél
nak
nek
ra
.
Válasz ellenőrzése
OK