Az OK Magyar Kesztyű marketing stratégiája

A következő szövegben egyes szavak végéről hiányzik a toldalék. Válassza ki a felkínált lehetőségek közül a megfelelőt!

1. Melyek az OK Magyar Kesztyű marketing stratégiájá fő szempontjai?

Ha most marketingről beszélünk, akkor két irány kellene elindulnunk. Az egyik, hogy számunk a legfontosabb meghatározó elem a piaci munká a vevői elégedettség. A mi cégünk, ha elolvassák a minőségbiztosítási politikánkat is, a legfontosabb az, hogy „a vevő a király”. A vevőt ki kell szolgálni, és minden a vevői elégedettség határozza meg a cég munkáját, ez a legnagyobb tőke is egyébként a cégnek: egy elégedett vevő, aki évtizedeken keresztül visszajár egy cég, az megadja azt az alapbiztonságot, ami a cég működésé fontos. Másik oldalról szeretnénk a piacon újabb és újabb vevőket is találni, és eh számunk a legfontosabb érv, hogy a szakmai kompetenciánkat bebizonyítsuk a leendő vevőink. Önálló kollekciókkal dolgozunk, önálló divattervezője van a cég, aki mellesleg a tulajdonosunk lánya. Minden év a legújabb divatirányzatok megfelelően egy 100-120 modellből álló kollekciót készítünk el, kapcsolat állunk a legnevesebb divatmagazinokkal, ahol rendszeresen publikálunk, megjelennek a kollekcióink, megtalálhatók vagyunk az internet. Sőt már gondolkodunk internetes értékesítés is. És mi Magyarországon nem értékesítünk, mi a teljes termelésünket export szánjuk, de a Pécs iránt érzett elkötelezettségünk, és mi Pécset mindig is az európai kesztyű fővárosnak tekintettük, úgy döntöttünk, hogy egy marketingelemként megjelenünk Pécsett is, és a Ferenciek utcájá van egy ún. Pécs Kesztyű márkabolt, amit két másik kesztyűs céggel közösen bérlünk, üzemeltetünk, és ahol a legexkluzívabb kínálatunkat mutatjuk meg a pécsi emberek.